فروشگاه فایل

ارائه دهنده انواع پروژه و تحقیقات

فروشگاه فایل

ارائه دهنده انواع پروژه و تحقیقات

فروشگاه ساز فایل و همکاری در فروش سل یو
پیوندهای روزانه

۲۰۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

دانلود تحقیق اثرات ورزش در سلامت

mehdi alimirzalou | پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۴ ب.ظ
ورزش راز سلامتی در دنیای امروز، بیماری ایدز، مصرف دخانیات، نبود تحرک و ورزش، خشونت و سوء تغذیه، سلامتی بشر را تهدید می کندبدون شک می توان گفت اگر ورزش در زندگی ما نقش و اهمیت خودش را پیدا کند و برای آن برنامه داشته باشیم، این عارضه‌های ناخوشایند شاید از بین بروند یا کم رنگ تر شوند زیرا شخص ورزشکار معمولاً سیگاری نمی‌باشد
دسته بندی تربیت بدنی
فرمت فایل doc
حجم فایل 16 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
دانلود تحقیق اثرات ورزش در سلامت

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

ورزش راز سلامتی

در دنیای امروز، بیماری ایدز، مصرف دخانیات، نبود تحرک و ورزش، خشونت و سوء تغذیه، سلامتی بشر را تهدید می کند.بدون شک می توان گفت اگر ورزش در زندگی ما نقش و اهمیت خودش را پیدا کند و برای آن برنامه داشته باشیم، این عارضه‌های ناخوشایند شاید از بین بروند یا کم رنگ تر شوند. زیرا شخص ورزشکار معمولاً سیگاری نمی‌باشد، به تغذیه سالم اهمیت می دهد، از اعصاب آرام تری برخوردار است، انرژی خود را درست مصرف می کند و کمتر اهل خشونت و عصبانیت است. افزون بر این اثرات مثبت ورزش بیش از این است زیرا ورزش باعث زیاد شدن توده عضلانی بدن و مصرف بیشتر انرژی نیز می شود. تمرینات مرتب و منظم ورزشی باعث کم شدن چربی می‌شود و نمی گذارد چاق و بیمار شوید. انرژی مصرفی روزانه با ورزش و زیادشدن توده عضلانی افزایش می یابد. ورزش پیر شدن و سالمندی را به تاخیر می اندازد و باعث حفظ تناسب اندام و زیبایی بدن افراد می شود، از پوکی استخوان جلوگیری می کند و سبب تقویت سیستم اسکلتی بدن می‌گردد. در ضمن ورزش به مصرف مستقیم اسیدهای چرب می‌انجامد، روش مطمئن و مناسب درمان چاقی و پیشگیری از برگشت آن است، زیرا عضلاتی که تحت تأثیر فعالیت ورزشی‌اند بدون نیاز به انسولین انرژی خود را علاوه بر گلوکز (نوعی قند مورد مصرف بافت ها و سلول های بدن) از اسیدهای چرب تامین می کنند. ورزش حتی برای بیمارانی که به مرض قند (دیابت) مبتلا می‌باشند مفید است. ورزش خطر ابتلا به بیماریهای قلبی، عروقی و سکته های مغزی را کاهش می دهد. ورزش باعث زیاد شدن مقدار گردش خون موثر در بدن می شود و از لخته شدن خون درسیاهرگ عمقی پا جلوگیری می‌کند و دستگاه قلبی عروقی و دستگاه تنفس و ایمنی بدن را تقویت می‌نماید. همچنین اثرات مثبت ورزش بر دستگاه گوارش را نباید نادیده گرفت. افزون بر این ورزش از افسردگی پیشگیری می‌کند، روحیه فرد را بالا می‌برد و در زندگی خانوادگی و اجتماعی و در شغل افراد تاثیرات سازنده‌ای‌ دارد. تجربه نشان داده است یک‌ شخص سالم و تندرست معمولاً از موقعیت و پیشرفت شغلی بهتری نسبت به افراد چاق و کند برخوردار است. در غایت ورزش از مبتلاشدن به آلودگی های اجتماعی، مثل سیگار کشیدن، مواد مخدر و ... جلوگیری می‌کند، ذهن را تقویت می نماید و با اندیشه‌ای قوی می توان بر مشکلات و معضلات خانوادگی و اجتماعی بهتر فائق آمد.

نقش ورزش در رفع افسردگى

بسیارى از افراد در سراسر جهان از افسردگى ناتوان کننده اى رنج مى برند. به گزارش هلث دى تحقیقات نشان مى دهد ورزش، بویژه اگر بصورت گروهى انجام شود لااقل به اندازه داروهاى استاندارد براى کاهش علائم در بیماران دچار افسردگى نقش دارد. همچنین مطالعات دیگرى نشان مى دهند ورزش در ورزشگاه و یا دوى سریع روزانه مى تواند به اندازه فعالیت هاى گروهى در دور کردن افسردگى موثر باشد و اینکه مدت ورزش خیلى اهمیت ندارد. مهم ورزش کردن یا نکردن است. محققان مى گویند در حالیکه ورزش احتمالا بر مواد شیمیایى مغز مانند سروتونین و دوپامین تاثیر مى گذارد، فعالیت بدنى ممکن است تغییرات مثبتى را در سایر قسمت ها اعمال کند.
افسردگى حالتى است که با انرژى کم مشخص مى شود و برخى آن را خستگى شدید مى نامند. اما ورزش یک تاثیر خلقى دارد که بنظر مى رسد آن حالت نگرانى اما همراه با بیحالى را برطرف مى کند.
ورزش سبک مانند ١٠ دقیقه پیاده روى در روز منجر به افزایش انرژى مى شود گرچه این میزان براى کاهش استرس کافى نیست.

ورزش هاى شدید تر مانند آئروبیک، بیشتر در کاهش تنش اثر دارد. حتى ممکن است انرژى شما را کم کند چرا که باعث خستگى شما مى شود. اما طى یکساعت بعد مجددا انرژى را به بدن باز مى گرداند.

افرادى که ورزش مى کنند اعتماد به نفس بیشترى خواهند داشت و باعث مى شود در مورد خودشان بهتر فکر کنند و تعالى بیشترى را نیز احساس مى کنند.

اما بسیارى از افراد مبتلا به افسردگى، ورزش را شروع نمى کنند.

چرا این افراد آن کارى را که شاید مهم ترین اثر را در آنها داشته باشد، انجام نمى دهند؟ زیرا افت در انرژى ویژگى عمده افسردگى است بطوریکه فرد احساس مى کند براى ورزش هیچ انرژى ندارد.

تنها راه شکستن این سیکل، شروع ورزش است.


  • mehdi alimirzalou

بررسی اثرات مفید ورزش بر بدن انسان

mehdi alimirzalou | پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۳ ب.ظ
اثرات مفید ورزش بر بدن انسان افزایش حداکثر جذب اکسیژن در بدن افزایش کارآیی قلب از طریق حجم خون پمپ شده در یک ضربان کاهش تعداد ضربان قلب و کاهش فشار خون کاهش عوارض و احتمال مرگ و میر ناشی از نارساییهای قلبی کاهش مقاومت عروقی برای عبور دادن جریان خون افزایش جریان خون منطقه‌ای و نقل و انتقال اکسیژن به بافتها افزایش توانایی بدن در مصرف اسیدهای
دسته بندی تربیت بدنی
فرمت فایل doc
حجم فایل 109 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29
بررسی اثرات مفید ورزش بر بدن انسان

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

موضوع

اثرات مفید ورزش بر بدن انسان

روشهای پیشگیری و درمان در علم پزشکی از دیر باز تا‌کنون رو به توسعه و رشد بوده و محدود به درمانهای دارویی نمی‌باشند. توجه به ورزش و فعالیت بدنی به عنوان راهکار اصلی پیشگیری و نیز درمان بسیاری از بیماریها محسوب شده و عامل ایجاد سلامت عمومی و کاهش سطح ناتوانی در جمعیت بیمار می‌گردد. بسیاری از این بیماریها ، همچون دیابت نوع دوم و بیماریهای قلب و عروق ، قابل پیشگیری هستند و در جامعه صنعتی امروز ، توجه به ورزش را به عنوان موثرترین عامل پیشگیری در نظر می‌گیرند.

نرمش و تمرینات بدنی ، جز بسیار باارزشی از ورزش است که باعث پیشگیری از بیماری و ناتوانی جسمی می‌شود. الگوی زندگی اگر شامل تمرینات بدنی باشد، فواید طبی چشمگیری به همراه خواهد داشت. یک برنامه مناسب ورزشی سلامت انسان را تضمین می‌کند و خطر بسیاری از بیماریهای متداول را کاهش می‌دهد. بنابراین ورزش مرتب می‌تواند طول عمر را افزایش دهد.

اثرات مفید ورزش بر بدن انسان :

افزایش حداکثر جذب اکسیژن در بدن.

افزایش کارآیی قلب از طریق حجم خون پمپ شده در یک ضربان.

کاهش تعداد ضربان قلب و کاهش فشار خون.

کاهش عوارض و احتمال مرگ و میر ناشی از نارساییهای قلبی.

کاهش مقاومت عروقی برای عبور دادن جریان خون.

افزایش جریان خون منطقه‌ای و نقل و انتقال اکسیژن به بافتها.

افزایش توانایی بدن در مصرف اسیدهای چرب آزاد به عنوان سوبسترا در هنگام فعالیت.

افزایش تولید لیپوپروتئینهای سنگین (HDL) که برای بدن مفید هستند.

افزایش و بهبود تحمل بدن در هنگام تمرین.

کاهش و یا از بین بردن چاقی و افزایش قدرت عضلانی.

افزایش تولید اندروفینها که مخدرهای درونی هستند.

افزایش تولید عرق به هنگام فعالیت که در نتیجه تحمل بدن در برابر گرما بالا می‌رود.

جلوگیری از استئوپروز یا پوکی استخوان در صورت انجام تمرینات تحمل وزن.

افزایش تحمل گلوکز در بدن.

افزایش تحمل کار بدنی و کاهش تنگی نفس در بیماران مبتلا به انسداد مزمن ریه.

نقش ورزش در پیشگیری از پوکی استخوان :

در برنامه ورزشی مربوط به پیشگیری از استئوپروز نیز باید نیازها و محدودیتهای فرد را در نظر گرفت، در بین ورزشها آنهایی که بیشتر به تمرینات بدنی تحمل وزن وابسته‌اند غالبا در افزایش حجم استخوان موثر هستند. بنابراین متخصصان طب ورزش باید ورزشهای تحمل وزن مانند پیاده روی ، گلف و تنیس را برای افراد مستعد استئوپروز توصیه کنند.

تاثیر ورزش بر دیابت :

در بیماران مبتلا به بیماری قند نوع دوم، نیاز به انسولین برای سوخت و ساز گلوکز ، بر اثر ورزش کاهش می‌یابد زیرا در حین ورزش و بعد از آن حساسیت بافت اسکلتی و بافت چربی نیز به انسولین افزایش می‌یابد و تولید گلوکز کبدی در بدن نیز کمتر می‌شود. هر گاه بیمار تمرینات بدنی منظم را در برنامه عادی زندگی خود قرار دهد، باید انتظار داشت که نیاز او به انسولین کاهش می‌یابد. ورزش دائمی می‌تواند از اثرات زیانبار دیابت در زندگی بیمار بکاهد و دستگاه قلبی - عروقی را متناسب سازد.

تاثیر ورزش بر بیماری های قلبی - عروقی :


  • mehdi alimirzalou

دانلود تحقیق اثرات درمانی ورزش بر مشکلات و بیماریهای روانی

mehdi alimirzalou | پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۳ ب.ظ
ورزش، به‌خصوص ورزش‌های هوازی، که به طور مستمر و مداوم انجام می‌گیرد، به کاهش اختلالات عصبی و عاطفی کمک می‌نماید و از بروز بسیاری از اختلالات و بیماری‌های روانی پیشگیری و مقابله کرده و بسیاری از عوارض آنها را درمان و یا کاهش دهد
دسته بندی تربیت بدنی
فرمت فایل doc
حجم فایل 12 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5
دانلود تحقیق اثرات درمانی ورزش بر مشکلات و بیماریهای روانی

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

اثرات درمانی ورزش بر مشکلات و بیماری‌های روانی

ارائه به مرکز مشاوه و مطالعات روانشناختی بلاغ

ورزش، به‌خصوص ورزش‌های هوازی، که به طور مستمر و مداوم انجام می‌گیرد، به کاهش اختلالات عصبی و عاطفی کمک می‌نماید و از بروز بسیاری از اختلالات و بیماری‌های روانی پیشگیری و مقابله کرده و بسیاری از عوارض آنها را درمان و یا کاهش دهد.

آمار جهانی نشان داده که در حدود 25% مردم از افسردگی و اضطراب و دیگر اختلالات روحی به درجات ضعیف تا متوسط رنج می‌برند و ورزش یکی از جدیدترین رویکردها به درمان مشکلات روانی به‌خصوص اضطراب و افسردگی است. ثابت شده است که ورزش و فعالیت بدنی موجب کاهش اضطراب و افسردگی و تنظیم و تعدیل میزان استرس و حتی تغییرات شخصیتی به صورت پیدایش دیدی مثبت‌تر نسبت به زندگی می‌شود.

سیمونز[1] و همکارانش در سال 1985 در پژوهشی میان افراد میان‌سان نشان دادند، افرادی که ورزش می‌کردند کمتر دچار اضطراب، فشار عصبی، افسردگی و خستگی می‌شدند و نیروی بیشتری نسبت به افراد گروه کنترل داشتند. همچنین نشان داده شده است که تنش عصبی، افسردگی، عصبانیت، خستگی و آشفتگی، همگی متعاقب فعالیت‌های بدنی کاهش می‌یابند. در حالی که نیروی ذهنی افزایش می‌یابد. (مورگَن[2]، 1980)

انجمن بین‌المللی روانشناسی ورزش (ISSP) در بیانیه‌ای اعلام کرده است، هر چند 20 تا 30 دقیقه ورزش ممکن است برای کاهش استرس کافی باشد، اما 60 دقیقه ورزش فواید روانی بیشتری را ایجاد می‌کند. و مطابق با نظریات کالج آمریکایی طب ورزشی (ACSM) ورزشی که 20 تا 30 دقیقه و حداقل 3 بار در هفته و با شدت 60 تا 90 درصد حداکثر ضربان قلب ، فواید روانی بیشتری را دارد.[3]

ورزش و کنترل هیجان

5 صفحه فایل Word قابل ویرایش


  • mehdi alimirzalou

دانلود تحقیق اثر ورزش روی دستگاه گردش خون

mehdi alimirzalou | پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۲ ب.ظ
اثر ورزش روی دستگاه گردش خون مقدمه وهدف زمینخوردن مشکل شایعی در افراد مسن است و مشکلات مربوط به تعادل سبب هزینه های بهداشتیو اجتماعی قابل توجهی می شوند شواهد مؤید آن است که روشهای درمانی سبب کاهش زمینخوردن از طریق بهبود تعادل و حرکت در این افراد می شود
دسته بندی تربیت بدنی
فرمت فایل doc
حجم فایل 17 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 8
دانلود تحقیق اثر ورزش روی دستگاه گردش خون

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

اثر ورزش روی دستگاه گردش خون مقدمه وهدف زمینخوردن مشکل شایعی در افراد مسن است و مشکلات مربوط به تعادل سبب هزینه های بهداشتیو اجتماعی قابل توجهی می شوند. شواهد مؤید آن است که روشهای درمانی سبب کاهش زمینخوردن از طریق بهبود تعادل و حرکت در این افراد می شود. در مقالات بررسی شده نقطهمشترک تمامی ورزشهای تعادلی و اجرای ورزش در حال ایستاده است، لذا این مطالعه بهبررسی اثر ورزشهای تعادلی با صفحه متحرک در سالمندان در وضعیت نشسته پرداخته است تابا کاهش احتمال زمین خوردن ضریب اطمینان فرد را حین تمرینات افزایش داده باشد و بااستفاده از صفحه متحرک حالت دینامیک را برای پای تمرین کننده فراهم نماید

در حیوانات تک سلولی گردش و تبادل مواد مورد لزوم برای ادامه زندگی حیوان از طریق غشای آنان صورت می گیرد و امری ست نسبتا ساده ولیکن هر گاه جسم حیوان از اجتماع سلول های زیاد به وجود آید سلول های داخلی که از تماس با محیط خارج دور هستند نیاز به سیستم هایی دارند تا مواد غذایی را به آنها رسانده و مواد زائد را از محیط آنان دور بسازد این عمل بوسیله دستگاه گردش خون انجام می کیرد.

در حیوانات تک سلولی گردش و تبادل مواد مورد لزوم برای ادامه زندگی حیوان از طریق غشای آنان صورت می گیرد و امری ست نسبتا ساده ولیکن هر گاه جسم حیوان از اجتماع سلول های زیاد به وجود آید سلول های داخلی که از تماس با محیط خارج دور هستند نیاز به سیستم هایی دارند تا مواد غذایی را به آنها رسانده و مواد زائد را از محیط آنان دور بسازد این عمل بوسیله دستگاه گردش خون انجام می کیرد.

هر یک از سیستم های حیاتی به نوعی از دستگاه گردش خون استفاده می کند به طوری که دستگاه گوارش در هنگام عمل گوارش غذا بیشتر نیاز به خون دارد و یا در هنگام فعالیت های بدنی و جسمی سیل خون به طرف عضلات فعال بدن سرازیر می شود و در نتیجه دستگاه تنفس سرعت عمل خود را برای رساندن اکسیژن بیشتر به بدن افزایش می دهد. برای بالا بردن قابلیت گردش خون و سرعت حرکات تنفسی قلب عامل اصلی می باشد زیرا با انقباضات پی در پی خود باعث می شود تا خون بیشتر در رگ ها به حرکت در آید و در این مورد نه تنها باید احتیاجات عضلات فعال را برآورده سازد بلکه لازم است به سایر قسمت های بدن نیز غذا و اکسیژن برساند و لذا برای برگشت خون به قلب و انجام عمل اکسیزن گیری در شش ها عوامل زیادی به انقباضات قلب کمک می کند که انقباضات عضلانی را می توان یکی از مهمترین آنها دانست بخصوص در برگشت خون از قسمت های تحتانی بدن به قلب انقباضات عضلات کمک موثری خواهد بود. برنامه های مرتب و منظم تمرینی و ورزشی باعث کاهش ضربانات قلب شده و قدرت ضربان را برای افزایش مقدار خون استخراجی در هر ضربان افزایش می دهد و لذا در ورزشکاران مشاهده می شود که تعداد ضربانات قلب کمتر از افراد معمولی و تمرین نکرده می باشد. کاردیولوژابت ها معتقدند که تمرینات بدنی و ورزش نمی تواند به قلب سالم صدمه ای وارد سازد حتی برخی از بیماران قلبی به اجرای تمرینات ملایم ورزشی واداشته می شوند.

اثر تمرینات ورزشی روی دستگاه گوارش


  • mehdi alimirzalou

دانلود تحقیق ابرسازی گلیکوژن

mehdi alimirzalou | پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۲ ب.ظ
مفهوم پرباری گلیکوژن یا ابر بازسازی (Super Compensation) بیشتر از هر مفهوم علمی و پژوهشی دیگر در سالهای اخیر مورد بهره برداری مربیان و ورزشکاران ، بویژه ورزشکارانی که در رویدادهای استقامی (بیشتر از 90 دقیقه) یا در رقابتهای چند رشته ای شرکت می کنند، بارگیری کربو هیدرات توصیه می شود
دسته بندی تربیت بدنی
فرمت فایل doc
حجم فایل 18 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21
دانلود تحقیق ابرسازی گلیکوژن

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

فهرست مطالب

عنوان صفحه

  • مفهوم ابرسازی گلیکوژن و پایه های زیستی و شیمیایی آن 3
  • پر کردن محتوای گلیکوژن عضله یا بیش جبرانی گلیکوژن 5
  • احتیاط لازم جهت بازسازی منابع گلیکوژن 12
  • خلاصه مطالب 15
  • منابع و مأخذ 20

مفهوم ابر بازسازی گلیکوژن و پایه های زیستی و شیمیائی آن

مفهوم پرباری گلیکوژن یا ابر بازسازی (Super Compensation) بیشتر از هر مفهوم علمی و پژوهشی دیگر در سالهای اخیر مورد بهره برداری مربیان و ورزشکاران ، بویژه ورزشکارانی که در رویدادهای استقامی (بیشتر از 90 دقیقه) یا در رقابتهای چند رشته ای شرکت می کنند، بارگیری کربو هیدرات توصیه می شود.

پرباری گلیکوژن یک پدیدة متکی به ورزش تغذیه است که پی آمد آن افزایش یافتن محتوای گلیکوژن ماهیچه ها در دورة بازگشت به استراحت و رسیدن آن به کمیتی بالاتر از حد استراحتی پیش از ورزش است. این پدیده به حدی مؤثر و قوی است که د ر نخستین بررسی پژوهشی معلوم شد که با استفاده از این روش ویژه ، می توان محتوای گلیکوژن ، ابتدا گلیکوژن ماهیچه را تا 2 برابر معمول هم افزایش داد. برای وقوع پدیدة ابر بازسازی گلیکوژن ماهیچه را تا 2 برابر معمول هم افزایش داد. برای وقوع پدیدة ابر بازسازی گلیکوژن ماهیچه را تا 2 برابر معمول هم افزایش داد. برای وقوع پدیدة ابر بازسازی گلیکوژن، ابتدا گلیکوژن ماهیچه را با کار کردن روی دوچرخة کارسنج، به روش متناوب کار شدید – استراحت، بطور کامل تهی و مصرف می کنند.

سپس در دورة بازگشت به استراحت که بدون حرکت می باشد، به فرد مورد آزمون غذای کاملاً سرشار از قندها می خورانند. این برنامة غذائی ممکن است برای 2 تا 3 روز ادامه یابد. در پایان، اندازه گیری مقدار گلیکوژن ماهیچه ها نشان می دهد که با این روش، محتوای گلیکوژن به دو برابر مقدار پیش از ورزش می رسد.

با استفاده از یک دوچرخة کارسنج و دو ورزشکار می توان همزمان پدیدة ابر بازسازی گلیکوژن در پای رکاب زننده و پای استراحت داشتة یک فرد را هم بررسی و مقایسه کرد. برای این منظور، مطابق شکل پایین ، یکی از دو فرد با پای راست و دیگری با پای چپ روی یک دوچرخة کارسنج، رکاب می زند و به این ترتیب، در یک فرد ماهیچه های پای راست و در دیگری ماهیچه های پای چپ سرانجام، به درماندگی کامل می رسد که این خود به معنی تهی شدن کامل گلیکوژن ماهیچه ای خواهد بود. سپس ماهیچة پهن پهلوئی ران در هر فرد مورد آزمون نمونه برداری سوزنی برای تعیین کردن مقدار گلیکوژن آن، قرار می گیرد. در روزهای اول تا پنجم از دورة استراحت کامل و بازگشت به حد استراحتی، غذاهای سرشار از قندها تجویز شده و همه روزه محتویات گلیکوژن ماهیچة مورد نظر اندازه گیری می شود. نتایج این گونه پژوهش در شکل پایین ترسیم شده است.

شکل : نمایشی از روش کلاسیک بررسی تأثیر تهی شدگی زیاد ورزشی گلیکوژن بر میزان و مقدار بازسازی شده این مادة قندی مرکب. این تأثیر به ابر بازسازی گلیکوژن موسوم است. برای شرح بیشتر به متن مراجعه شود. بر پایة اطلاعات مأخذ شمارة 3 رسم شده است. مربع سمت راست از مأخذ شمارة 25.

کاهش شدید گلیکوژن ماهیچه ای گذرگاههای زیست ساختاری آن را فعال می کند. در این گونه موارد، میزان ورود گلوکز از خون به ماهیچه ها هم افزایش می یابد. با فراهم بودن گلوکز، از راه تغذیة زیاد کربوهیدراتها و فعال بودن مسیرهای سازندة گلیکوژن، پدیدة ابر بازسازی رخ خواهد داد. جالب تر اینکه اگر فرد در دورة استراحت ابتدا به مدت سه روز غذای چرب و پروتئین مصرف کند و بعد به غذای قندی یا کربوهیدراتی روی آورد، بازسازی گلیکوژن بسیار بیشتر از پدیده های اولیة ابر بازسازی خواهد بود. مکانیسم این جبران سازی فوق العاده چندان روشن نیست، اما مصرف چربیها می تواند مسیر متابولیسم گلوکز را به سوی ساخته شدن بیشتر گلیکوژن تغییر دهد. گذشته از این، کاهش شدید ورزشی گلیکوژن و سپس مصرف کربوهیدرات زیاد میزان ذخیره سازی گلیکوژن را بسیار بیشتر از معمول افزایش می دهد.

پرکردن محتوای گلیکوژن عضله یا بیش جبرانی گلیکوژنی


  • mehdi alimirzalou

پاورپوینت صندوق های سرمایه گذاری مشترک و دیگر شرکت های سرمایه گذاری

mehdi alimirzalou | پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۲ ب.ظ
دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان صندوق های سرمایه گذاری مشترک و دیگر شرکت های سرمایه گذاری در حجم 40 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل شامل شرکت‌های سرمایه‌گذاری ، انواع شرکت‌های سرمایه‌گذاری، صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک، هزینه‌های سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک، مالیات بر درآمد صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک، صندوق‌های قابل
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 667 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40
پاورپوینت صندوق های سرمایه گذاری مشترک و دیگر شرکت های سرمایه گذاری

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: پاورپوینت صندوق های سرمایه گذاری مشترک و دیگر شرکت های سرمایه گذاری

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 40 اسلاید

دسته: حسابداری- مدیریت مالی (ویژه ارائه کلاسی درسهای مدیریت سرمایه گذاری و ریسک، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته- تصمیم گیری در مسائل مالی)

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " صندوق های سرمایه گذاری مشترک و دیگر شرکت های سرمایه گذاری " بوده و در 40 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) درسهای مدیریت سرمایه گذاری و ریسک، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته و تصمیم گیری در مسائل مالی رشته های حسابداری و مدیریت مالی مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

شرکت‌های سرمایه‌گذاری

انواع شرکت‌های سرمایه‌گذاری

صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک

هزینه‌های سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک

مالیات بر درآمد صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک

صندوق‌های قابل معامله در بورس

عملکرد سرمایه‌گذاری صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک

اطلاعات صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


  • mehdi alimirzalou

پاورپوینت ریسک گریزی و تخصیص سرمایه به دارایی های ریسکی

mehdi alimirzalou | پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱ ب.ظ
دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان ریسک گریزی و تخصیص سرمایه به دارایی های ریسکی در حجم 29 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل شامل ریسک و ریسک‌گریزی، ریسک گریزی و ارزش مطلوبیت، تخصیص سرمایه بین سبدهای سرمایه گذاری ریسکی و بدون ریسک، دارایی بدون ریسک، سبدهای سرمایه گذاری متشکل از دارایی ریسکی و دارایی بدون ریسک، تحمل ریسک و تخصیص دارایی، ا
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1025 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29
پاورپوینت ریسک گریزی و تخصیص سرمایه به دارایی های ریسکی

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: پاورپوینت ریسک گریزی و تخصیص سرمایه به دارایی های ریسکی

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 29 اسلاید

دسته: حسابداری- مدیریت مالی (ویژه ارائه کلاسی درسهای مدیریت سرمایه گذاری و ریسک، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته- تصمیم گیری در مسائل مالی)

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان "ریسک گریزی و تخصیص سرمایه به دارایی های ریسکی " بوده و در 29 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) درسهای مدیریت سرمایه گذاری و ریسک، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته و تصمیم گیری در مسائل مالی رشته های حسابداری و مدیریت مالی مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

ریسک و ریسک‌گریزی

ریسک گریزی و ارزش مطلوبیت

تخصیص سرمایه بین سبدهای سرمایه گذاری ریسکی و بدون ریسک

دارایی بدون ریسک

سبدهای سرمایه گذاری متشکل از دارایی ریسکی و دارایی بدون ریسک

تحمل ریسک و تخصیص دارایی

استراتژی غیرفعال: خط بازار سرمایه(CML)

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


  • mehdi alimirzalou
دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان تئوری قیمت گذاری آربیتراژ(APT) و مدلهای چند عاملی ریسک و بازده در حجم 33 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل شامل مدلهای چند عاملی ، مروری اجمالی، خط بازار ورقه چند عاملی (SML)، تعریف آربیتراژ ((APT، تئوری قیمت گذاری آربیتراژ ((APT، آربیتراژ ،آربیتراژ ریسکی و تعادل، ویژگی اصلی سبد سرمایه گذاری آربیتراژ بدو
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 507 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33
پاورپوینت تئوری قیمت گذاری آربیتراژ(APT) و مدلهای چند عاملی ریسک و بازده

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: پاورپوینت تئوری قیمت گذاری آربیتراژ(APT) و مدلهای چند عاملی ریسک و بازده

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 33 اسلاید

دسته: حسابداری- مدیریت مالی (ویژه ارائه کلاسی درسهای مدیریت سرمایه گذاری و ریسک، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته- تصمیم گیری در مسائل مالی)

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " تئوری قیمت گذاری آربیتراژ(APT) و مدلهای چند عاملی ریسک و بازده " بوده و در 33 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) درسهای مدیریت سرمایه گذاری و ریسک، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته و تصمیم گیری در مسائل مالی رشته های حسابداری و مدیریت مالی مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مدلهای چند عاملی ، مروری اجمالی

خط بازار ورقه چند عاملی (SML)

تعریف آربیتراژ ((APT

تئوری قیمت گذاری آربیتراژ ((APT

آربیتراژ ،آربیتراژ ریسکی و تعادل

ویژگی اصلی سبد سرمایه گذاری آربیتراژ بدون ریسک

بتاها و بازده های مورد انتظار

تئوری قمیت گذاری آربیتراژ ((APT چند عاملی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


  • mehdi alimirzalou

دانلود پروتکل مداخله بخشش بر اساس مدل رابرت انرایت

mehdi alimirzalou | پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱ ب.ظ
دانلود پروتکل مداخله بخشش بر اساس مدل رابرت انرایت
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 15 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5
دانلود پروتکل مداخله بخشش بر اساس مدل رابرت انرایت

فروشنده فایل

کد کاربری 4558
مشخصات « پروتکل مداخله بخشش بر اساس مدل رابرت انرایت »


توضیحات: مشاوره یا مداخله بخشش از یک برنامه ی دوازده جلسه ای تشکیل شده است. در هفت جلسه ی اول برنامه مشاوره، شرکت کنندگان به برقراری همدلی با کسانی که در حق آنها خطا کرده اند تشویق می شوند. از هر یک از شرکت کنندگان خواسته می شود تا فرد متجاوز خود را شناسایی و نوع رنجش و پیامدهای آن را توصیف نماید. مسائل و شیوه ی کار پج جلسه بعدی دقیقاً به همان شیوه ی قبل اجرا می شود. با این تفاوت که تمرکز اصلی بر روی قربانی یا کسی که افراد شرکت کننده او را رنجانده اند تغییر می یابد مشاوره یا مداخله بخشش از یک برنامه ی دوازده جلسه ای تشکیل شده است. در هفت جلسه ی اول برنامه مشاوره، شرکت کنندگان به برقراری همدلی با کسانی که در حق آنها خطا کرده اند تشویق می شوند. از هر یک از شرکت کنندگان خواسته می شود تا فرد متجاوز خود را شناسایی و نوع رنجش و پیامدهای آن را توصیف نماید. مسائل و شیوه ی کار پج جلسه بعدی دقیقاً به همان شیوه ی قبل اجرا می شود. با این تفاوت که تمرکز اصلی بر روی قربانی یا کسی که افراد شرکت کننده او را رنجانده اند تغییر می یابد.


  • mehdi alimirzalou

طرح توجیهی بهره برداری از سنگ لاشه

mehdi alimirzalou | يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲ ب.ظ
طرح توجیهی بهره برداری از سنگ لاشه هزینه های جاری محاسبه سود سالیانه سود ویژه محاسبه نرخ بازگشت دوره بازگشت سرمایه توجیه فنی و اقتصادی طرح
دسته بندی صنایع معدنی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 113 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12
طرح توجیهی بهره برداری از سنگ لاشه

فروشنده فایل

کد کاربری 7243

طرح توجیهی بهره برداری از سنگ لاشه

فهرست مطالب و جداول :

خلاصه طرح

مقدمــه

الف – سرمایه گذاری ثابت

الف – 1 ) ساختمانها

الف – 2 ) تاسیسات

الف – 3 ) ماشین‌آلات

جمع کل سرمایه گذاری ثابت

ب- هزینه های جاری معدن

ب – 1 ) هزینه بلدوزر

ب – 2 ) هزینه غذا

ب – 3 )هزینه مواد تاریه

ب- 4 ) هزینه های پیش بینی نشده

جمـع هزینه های جاری طرح

سرمایه در گردش

جمع کل سرمایه گذاری طرح

هزینه پرسنلی

هزینه بلدوزر

قیمت پایه

محاسبه استهلاک

ظرفیت تولید

ج – فروش

محاسبه قیمت تمام شده ماده معدنی

محاسبه قیمت فروش ماده معدنی

محاسبه سود سالیانه

سود ویژه

محاسبه نرخ بازگشت

دوره بازگشت سرمایه

توجیه فنی و اقتصادی طرح


  • mehdi alimirzalou